آغاز دهۀ چهارم فعالیت مرکز نشر دانشگاهی

Rate this post


_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

 

_x000D_

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی، در آستانۀ بهار سی‌و‌یکمین سال تأسیس این مرکز علمی، فرهنگی، آموزشی و انتشاراتی که به عنوان یکی از بزرگترین ناشران دانشگاهی در کشور است قرار داریم.

_x000D_

مرکز نشر دانشگاهی ــ طیّ سالهای انقلاب فرهنگی و تعطیلی دانشگاهها و استادان ــ در بیست‌و‌پنجم اسفند سال یکهزاروسیصدوپنجاه‌و‌نه زیر نظر ستادِ انقلاب فرهنگی کار را آغاز کرد. تعطیلیِ دانشگاهها و فراغتِ استادان از تدریس فرصتی مغتنم را برای آنان پدید آورد تا به تألیف یا ترجمۀ کتابهای روز دانشگاهی جهان بپردازند و، بر اساس مصوبۀ ستاد انقلاب فرهنگی، آن را برای چاپ به مرکز نشر دانشگاهی بسپارند.

_x000D_

مرکز نشر دانشگاهی با همت والای فرهیختگان جامعۀ علمی کشور و همراهی و همکاری کلیه کارکنان این مجموعه، کتابهای دانشگاهی بیشماری را تقدیم دانش‌اندوزان و دانش پژوهان نموده است.

_x000D_

مرکز نشر دانشگاهی طیّ این سالها، علاوه بر چاپ کتاب، به انتشار مجلات علمیِ وزین هم پرداخته است. محتوای این مجلات در چنان سطح وزین و معتبری منتشر شده که هم‌اکنون صدها محقق فارسی‌زبان و فارسی‌پژوه و ایران‌شناس و ایران‌دوست در دهها دانشگاه معتبر جهان چشم به ‌راه مجلات مرکز ــ همچون، مجلۀ نشر دانش یا یکی دیگر از این 12 نشریۀ مرکز نشر ــ هستند و در این مجلات  تعاملِ علمی سازنده و بالنده و دوطرفۀ خوبی برقرار شده است.

_x000D_

بیست‌و‌پنجم اسفند یکهزاروسیصدوهشتادونه پایان سی‌سالگی مرکز نشر و آغاز  بهار سی‌ویکمینِ عمر پرثمرش را گرامی می‌داریم.

_x000D_

 

_x000D_

خبرگزاری کتاب ایران

_x000D_

 

_x000D_

 

_x000D_

_x000D_

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *