اختصاص سالن ویژه به ارایه آثار با موضوع قیام 15 خرداد سال 1342

Rate this post

 

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

به نقل از خبرگزاری کتاب ایران:

_x000D_

اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، سیاست‌های کلی نمایشگاه و برنامه‌های اجرایی آن به تصویب اعضای شورا رسیدند.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه ساختار سازمان اجرایی و دستورالعمل‌های بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بررسی و به تصویب رسیدند.
سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مصوب کردن آیین‌نامه ضوابط ثبت‌نام ناشران و تشکیل کارگروهی با هدف محقق کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب از دستاوردهای نخستین جلسه شورای سیاستگذاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شمار می‌آیند.
اسماعیلی عنوان کرد: همچنین در این جلسه پیشنهاد شد تا در بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران میزبان مهمان ویژه‌ای باشیم. اکنون مقدمات این کار در حال انجام شدن است. در جلسه بعدی از این شورا تصمیم‌گیری نهایی درباره مشخص شدن عنوان مهمان ویژه صورت می‌گیرد.
وی توضیح داد: امیدوارم هم ناشران داخلی و هم ناشران خارجی با درک شرایط وضعیت فعلی در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پرشوری داشته باشند. معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه از هرگونه پیشنهادی که به ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کمک کند، استقبال می‌کند.
سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: می‌کوشیم سال آینده نمایشگاهی که در خور و شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران است، راه‌اندازی کنیم. امیدوارم در این نمایشگاه هم در بخش عرضه و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت نشر کشور و هم در بخش فروشگاهی با هدف کیفی‌سازی و غنای محتوای نمایشگاه گام برداریم.
اسماعیلی در پایان گفت: جلسه‌های بعدی شورای سیاستگذاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اول هر ماه برگزار می‌شوند. بعد از  اتمام  زمان برپایی این نمایشگاه، جلسه دیگری را نیز با هدف ارزیابی کلی وضعیت نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

_x000D_

 

_x000D_

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *