حضور مرکز نشر دانشگاهی در کنفرانس‌های علمی بین‌المللی

Rate this post

 

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

مرکز نشر دانشگاهی با هماهنگی مسئولان برپایی چهل‌وسومین کنفرانس بین‌المللی ریاضی، نمایشگاهی از کتاب‌های ریاضی خود را در معرض دید بیش از 650 نفر از استادان، دانشجویان و پژوهشگران داخلی و خارجی حوزۀ ریاضی قرار داد و با استقبال کم‌نظیر آنان مواجه شد. این نمایشگاه در تاریخ ششم تا نهم شهریور ماه در دانشگاه تبریز برگزار شد.

_x000D_

با توجه به استقبال علاقه‌مندان از این طرح، مرکز نشر دانشگاهی در نظر دارد به منظور ادامه این حرکت در حاشیه هفدهمین کنفرانس سراسری و پنجمین کنفرانس بین‌المللی زیست‌شناسی که از تاریخ 14 لغایت 16 شهریور ماه و با حضور 2000 نفر شرکت‌کننده در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود با عرضه کتاب‌ها و مجلات حوزه زیست‌شناسی با دست‌اندرکاران امر مشارکتی فعال داشته باشد.

_x000D_

مرکز نشر دانشگاهی با این حرکت خود به اثبات رسانده است گرچه چاپ و نشر کتاب‌های دانشگاهی را وظیفه اصلی خود می‌داند اما از نیازها و تأمین رفاه حال دانشجویان و پژوهشگران غافل نبوده و با ابزارهای گوناگونی چون راه‌اندازی طرح‌های شعف، آمال و سنم برگزاری چنین نمایشگاه­هایی برای افزایش سطح رفاه و رضایت مخاطبان خود تلاشی بی‌وقفه را آغاز نموده است.

_x000D_

 

_x000D_

 

_x000D_

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *