رونمایی از تمبر نمایشگاه کتاب در مراسم افتتاحیه

Rate this post
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ «سیدمهدی جعفری» مدیر کمیته روابط عمومی از رونمایی تمبر بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: تمبر یادبود این دوره از نمایشگاه همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

_x000D_

_x000D_

_x000D_

وی افزود: مراحل آماده سازی این تمبر یادبود از بهمن سال گذشته در مکاتبه با سازمان پست و تلگراف دنبال شده است و هم‌اکنون کار طراحی و آماده‌سازی آن به پایان رسیده است. این تمبر یادبود در مراسم افتتاحیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان کشوری رونمایی خواهد شد.

_x000D_

12 غرفه برتر در نمایشگاه کتاب انتخاب می‌شوند

_x000D_

«ابولفضل عربشاهی» مدیر کمیته انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه درباره آیین‌نامه جدید به تصویب رسیده برای انتخاب غرفه برتر گفت: بنابر آیین‌نامه جدید معیارهای ارزیابی، داوری و انتخاب غرفه‌های برتر بنا به کسب امتیازهای ایجابی و سلبی از سوی غرفه‌داران ملاک عمل خواهد بود.

_x000D_

وی افزود: در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 12 غرفه به عنوان غرفه برتر انتخاب خواهند شد. این غرفه‌ها در 4 حوزه از جمله بخش ناشران داخلی (4 غرفه شامل: ناشران عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و آموزشی) بخش بین‌الملل ( 3 غرفه شامل: ناشران کتب عربی، انگلیسی و فرانسه) بخش نشر دیجیتال (2 غرفه امل ناشران داخلی و خارجی) و نیز 3 غرفه در حوزه حجاب و عفاف اسلامی شامل بخش داخلی، بین الملل و نشر دیجیتال خواهند بود.

_x000D_

عربشاهی درباره این آیین‌نامه جدید گفت: شیوه‌نامه جدید برای نخستین بار با عنوان شیوه‌نامه انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به تصویب معاون امور فرهنگی رسیده است. در هیأت داوری 2 نفر به نمایندگی از تشکل‌های صنفی نشر کشور نیز حضور خواهند داشت.

_x000D_

مدیر کمیته انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه درباره چگونگی تقدیر از غرفه‌های برتر گفت: تقدیر از غرفه‌های برتر با اهدای جوایز مادی و اعطای لوح سپاس در مراسم اختتامیه نمایشگاه به عمل خواهد آمد.

_x000D_

 

_x000D_

 

_x000D_

منبع: خبرگزاری بین المللی تسنیم

_x000D_

 

_x000D_

 

_x000D_

_x000D_

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *