عرضه‌ كارت ‌الكترونيكي ‌خريد كتاب توسط بانك صادرات

Rate this post

 

_x000D_

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، توزیع کارت الکترونيکي خرید کتاب‌های خارجی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دوم اردیبهشت ماه سالجاری در شعب منتخب این بانک در سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا دهم اردیبهشت ماه در تهران و تا یازدهم اردیبهشت در سایر استان ها ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، 250 شعبه بانک صادرات در استان‌های کشور و 50 شعبه این بانک نیز در سطح استان تهران، عرضه کننده کارت خرید کتابند که لیست کامل این شعب در سایت بانک صادرات ایران به نشانيwww.bsi.ir درج شده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات، تکمیل برگه درخواست کارت ، ارایه اصل مدارک شناسایی و پرداخت مبلغ 10 هزار ریال، کارت خرید کتاب را تهیه نمایند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 14 لغایت 24 اردیبهشت ماه سالجاری در مصلای بزرگ تهران برگزار مي‌شود. بانک صادرات با استقرار شعبه موقت، دستگاههاي کارتخوان و خودپرداز سیار به غرفه داران و مراجعین سرویس دهی خواهد كرد.

همچنين بانک صادرات ايران در نظر دارد با برپايي غرفه هایی به منظور مشاوره بانکي و معرفي محصولات و خدمات و بازاريابي حضوري فعال‌تر از گذشته در نمايشگاه امسال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *