فراخوان چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی

Rate this post

  

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_


_x000D_

چهارمين نشست انديشه­‌های راهبردی با موضوع «آزادی» و با شرکت شخصيت­های دانشگاهی و حوزوی در بهار سال ۱۳۹۱ در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

_x000D_

    استادان و محققانی که پيرامون موضوع نشست، پژوهشی را به انجام رسانده­‌اند، می­‌توانند مقاله‌های جديد و منتشرنشده خود را حول محورهای نشست که حاوی ديدگاه و دستاوردهای اصيل و بديع باشد، ارسال نمايند. سخنرانان و شرکت‌کنندگان نشست پس از داوری مقاله‌ها از سوی هيئت داوران انتخاب خواهند شد و مقاله‌های پذيرفته‌شده در کتاب نشست به چاپ خواهد رسيد.

_x000D_

    فراهم آوردن فرصت ارائه آخرين يافته­‌ها و دستاوردهای محققان و انديشمندان کشور در زمينه موضوع نشست، ايجاد محيط تبادل نظر و تضارب آزاد آرای تخصصی و راهبردی، تبيين ابعاد و جنبه­‌های نظری و علمی موضوع آزادی، کمک به ايجاد گفتمان علمی و کاربردی و تصميم‌سازی نسبت به موضوع نشست از اهداف یادشده برای نشست مذکور است.

_x000D_

    از ویژگیهای این نشست نیز می­‌توان به تخصصی و راهبردی‌بودن موضوعهای ارائه­‌شده در آن، مشارکت استادان، دانشمندان و محققان در حوزه­‌های علمی مختلف در نشست و برگزاری آن در محضر شخصیت اول نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد.

_x000D_

     آخرین مهلت ارسال مقالات 1391/2/25 می­‌باشد. علاقه‌مندان می­‌توانند به­ منظور آگاهی از چارچوب و ضوابط تهيه مقاله‌های به وب‌گاه نشست http://n4.dnar.ir مراجعه نمایند.

_x000D_

 

_x000D_

_x000D_

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *