مراحل ثبت نام و ارائه کتاب

Rate this post

 

_x000D_

1-    معرفی نماینده تام‌الاختیار به مرکز نشر دانشگاهی برای هماهنگی لازم و تکمیل فرم‌های مربوطه

_x000D_

2-  نمایشگاه کتب تخصصی دانشگاهی در سال جاری به صورت تجمیعی و متمرکز بوده و کتاب‌ها در این نمایشگاه در هشت حوزه (1. ‌علوم انسانی؛ 2.‌ علوم اجتماعی؛ 3.‌ هنر و معماری و شهرسازی، 4.‌ علوم پایه؛ 5.‌ فنی و مهندسی؛ 6.‌ علوم زیستی و علوم پایه پزشکی؛ 7. ‌کشاورزی؛ 8.‌ فرهنگها، واژگان‌ها، و واژه‌نامه‌ها) تقسیم شده است. لازم به ذکر است حضور کتب در این نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی و تفکیک دانشگاهها و مؤسسات پژوهشی نمی‌باشد. لذا نیاز به غرفه‌بندی و حضور مسئول غرفه از طرف انتشارات آن دانشگاه نیست و کلیه امور اجرایی توسط مرکز نشر دانشگاهی صورت می‌پذیرد.

_x000D_

3-  ارسال کتب منتشره از سال 1385 به همراه فایل فهرست که شامل (عنوان کتاب، نویسنده، نوبت چاپ، قیمت پشت جلد، دانشگاه) که در سیستم اکسل زده شده  و CD تهیه و تنظیم کارتکس (توضیحات کافی در این خصوص در قسمت بعدی داده شده است) به مرکز نشر دانشگاهی جهت انجام امور اجرایی تا تاریخ 21/9/89 با پست پیشتاز.

_x000D_

4- ارائه تخفیف 25٪ کتابها از سوی انتشارات دانشگاهها و مؤسسات پژوهشی.

_x000D_

5-  در این نمایشگاه لازم است از هر عنوان کتاب که در فهرست موضوعات هشت‌گانه قید شده است و از سال 1385 به بعد منتشر شده است یک جلد به صورت امانی برای ارائه در نمایشگاه، به مرکز نشر دانشگاهی تا تاریخ 21/9/89  ارسال نمایید که پس از اتمام نمایشگاه کتابها عودت داده خواهد شد.

_x000D_

6-  به دلیل اجرای عملیات مالی توسط مرکز نشر دانشگاهی که باید همهٔ کتابها دارای کد مالی شوند، لطفاً در تکمیل و ارسال CD کارتکس‌ها دقت کافی به عمل آورید.

_x000D_

7-    ثبت اطلاعات کارتکس‌ها در نرم‌افزار و صدور فاکتور جداگانه برای هر خریدار.

_x000D_

8-  پس از جمع‌بندی دریافت سفارشها به تفکیک هر دانشگاه فهرست عناوین و تعداد فروش‌رفته کتاب به اطلاع آن دانشگاه رسیده و دانشگاه مربوطه موظف می‌باشد ظرف یک هفته کتابهای اعلام شده را به این مرکز ارسال تا به خریداران تحویل گردد.

_x000D_

9-    تسویه حساب مالی حداکثر پس از یک ماه از ارسال کتب صورت می‌پذیرد.

_x000D_

10-  تهیه کارتکس طبق نمونه پیوست باید تکمیل شده و چاپ کارتکس توسط مرکز نشر دانشگاهی انجام می‌پذیرد. ارسال CD مربوطه در برنامه  Photo shop باید انجام گیرد.

_x000D_

11- آدرس مرکز نشر دانشگاهی: خیابان شهید بهشتی – خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) – کوچه سوم – پلاک 17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *