همایش ملی نشر در هفته کتاب برگزار می شود

Rate this post

 

_x000D_

ریاست مرکز نشر اعلام داشت: اين همايش براي نخستين‌بار به منظور پرداختن به جنبه‌هاي گوناگون نشر و با توجه ويژه به علمي بودن مباحث نشر برگزار مي‌شود.

_x000D_

وي محورهاي برپايي همايش را مديريت نشر، حقوق، اقتصاد، فناوري‌هاي نوين نشر، آموزش و پژوهش نشر و نشر متون دانشگاهي برشمرد و افزود: فراخوان مقالات اين همايش اكنون اعلام شده و موسسات جامع علمي كشور و اساتيد دانشگاه تا 15 آبان ماه براي ارسال مقالات خود فرصت دارند.

_x000D_

آقای دکتر طهرانچي با تاكيد بر اين كه همايش ملي نشر روز 25 آبان ماه از صبح تا عصر برپا مي‌شود، يادآور شد: در اين همايش صاحب‌نظران و نويسندگان آثار، مقاله و برخي از مسوولان معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي حضور خواهند داشت.

_x000D_

وي در پايان تاكيد كرد: پس از برپايي اين همايش در سال 89، قرار است همايش ملي نشر دوسالانه از سوي مركز نشر دانشگاهي برپا شود.

_x000D_

شرکت کلیه صاحب نظران در حوزه نشر را در این همایش مغتنم می شماریم و از صاحبنظران و اندیشمندان دعوت می شود که خلاصه مقالات مرتبط با موضوعات مطرح شده برای همایش را تا 15 آبان ماه 1389 به دبیرخانه همایش hamayesh_nashr@iup.ir ارسال فرمایند. لازم به ذکر است جهت اطلاع از امور اجرایی همایش با شماره تلفن 88722505 تماس حاصل فرمائید.

_x000D_

 زمان: سه‌شنبه بیست‌وپنجم آبان ماه 1389، ساعت 9 صبح

_x000D_

مکان:  بزرگراه حقانی، بعد از مترو حقانی، بلوار کتابخانه ملی، سالن همایشهای کتابخانه ملی

_x000D_

 

_x000D_

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *