کتاب مدیریت کیفیت فراگیر منتشر شد

Rate this post

 

_x000D_

مديريت كيفيت فراگير

_x000D_

جوئل اي. راس

_x000D_

ترجمة مجيد پسران قادر، علي‌رضا جباري، عباس كحال‌زاده

_x000D_

ويراستة علي‌رضا جباري

_x000D_

١٣٩٠، 600 ص، وزيري- شميز

_x000D_

شابك ٦-١٤٠٥-٠١-٩٦٤-٩٧٨

_x000D_

١٢٨٠٠ تومان

_x000D_

 

_x000D_

 

_x000D_

مديريت كيفيت فراگير (TQM) مجموعه‌اي از نظامها و فرايندهاي مديريتي است كه به كمك كاركنان توانمند مشترياني راضي پديد مي‌آورد و به كسب درآمد بيشتر و مصرف هزينة كمتر مي‌انجامد. از زمان انتشار ويراستهاي اول و دوم اين كتاب علاقه به مديريت كيفيت فراگير (TQM) و پذيرش آن در سراسر جهان شتاب گرفته است. هم‌اكنون اين واقعيت با پذيرش گسترده روبه‌رو شده است كه كيفيت مطلوب كالاها و خدمات پيش‌نياز افزايش نقشهايي است كه در بازار داخلي و جهاني ايفا مي‌كنند.

_x000D_

     دو ويراست نخست اين كتاب، در افزون بر ٢٠٠ دانشكده و دانشگاه، بسان مرجعي درسي با همين عنوان پذيرفته شده است. بسياري از سازمانها و مديران نيز از اين كتاب استفاده مي‌كنند و اين واقعيتها تشخيص فزايندة نياز به آموزش و پرورش مديريت در همة انواع سازمانها را نشان مي‌دهد. اين ويرايش (سوم) كاملاً تجديد نظر و به‌روز شده و بسيار توسيع يافته است.

_x000D_

    كتاب شامل ١٤ فصل با عنوانهاي مقدمه‌اي بر مديريت كيفيت فراگير؛ رهبري؛ اطلاعات و تحليل آن؛ طرحريزي راهبردي؛ نگرشي بر منابع انساني؛ مديريت فرايند؛ تمركز بر مشتري و بازار؛ ترازيابي؛ سازماندهي مديريت كيفيت فراگير؛ بهره‌وري، كيفيت و بازمهندسي؛ هزينة كيفيت؛ ISO 9000 و ISO 14000: استانداردهاي جهاني كيفيت؛ نظرية قيدها؛ و موردپژوهي در شركت ويري‌فيلم است. در پايان كتاب پيوست و نمايه آورده شده است.

_x000D_

همچنین معرفی این کتاب در سایت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آمده است.

_x000D_

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *