6300 متر به بخش دانشگاهي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران اختصاص يافت

Rate this post

علي‌اكبر تورانيان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) با اشاره به اينكه مشغول آماده‌سازي غرفه‌هاي ناشران بخش دانشگاهي‌اند، گفت: نقشه‌ها و اسكلت غرفه‌ها براي 428 ناشر آماده شده است. برخي از ناشران داراي غرفه مشترك و برخي مستقل‌اند.

وي با اشاره به اينكه تعداد ناشران حاضر در نمايشگاه 50 مورد بيشتر از سال گذشته است، افزود: همچنين توليدات ناشران نيز در مقايسه با سال پيش افزايش يافته است. شعار بخش دانشگاهي نمايشگاه بين‌المللي كتاب در سال 90،  ارايه آثار تمام ناشران ثبت‌نام شده حتي در غرفه‌هاي ديگر ناشران است. اعتقاد بر اين است كه كتاب جديد هيچ ناشري خارج از نمايشگاه نماند.

تورانيان درباره تهيه خبرنامه بخش دانشگاهي نمايشگاه كتاب تهران گفت: اين خبرنامه با همكاري ناشران دانشگاهي در زمان برپايي نمايشگاه منتشر و در اختيار همكاران قرار خواهد گرفت.

مسوول ستاد ناشران دانشگاهي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران درباره برنامه‌هاي جنبي بخش دانشگاهي گفت: يكي از اين بخش‌ها راه‌اندازي مسابقه كتاب و كتابخواني براي ترويج فرهنگ كتابخواني ميان عموم است. در اين غرفه مسابقه‌اي ميان علاقه‌مندان به صورت تستي برگزار و در روز مشخصي در نمايشگاه به قيد غرفه به برگزيدگان جوايزي اهدا مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه وضعيت كيوسك‌هاي «از من بپرس» در بخش دانشگاهي به چه صورت خواهد بود، گفت: تدارك لباس‌هايي براي افراد مشخص با برچسب «از من بپرس» پيش‌بيني شده كه اين افراد در طول سالن‌ها حضور و مردم را راهنمايي خواهند كرد.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *