سه شنبه 30 آبان 1396 - 3 ربيع الاول 1439 - 2017 نوامبر 21
Delicious facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی خروجی PDF
کد خبر : 82575
تاریخ انتشار : 15 شهریور 1390 0:0
تعداد مشاهدات : 1386

کتاب مدیریت کیفیت فراگیر منتشر شد

 

مديريت كيفيت فراگير

جوئل اي. راس

ترجمة مجيد پسران قادر، علي‌رضا جباري، عباس كحال‌زاده

ويراستة علي‌رضا جباري

١٣٩٠، 600 ص، وزيري- شميز

شابك ٦-١٤٠٥-٠١-٩٦٤-٩٧٨

١٢٨٠٠ تومان

 

 

مديريت كيفيت فراگير (TQM) مجموعه‌اي از نظامها و فرايندهاي مديريتي است كه به كمك كاركنان توانمند مشترياني راضي پديد مي‌آورد و به كسب درآمد بيشتر و مصرف هزينة كمتر مي‌انجامد. از زمان انتشار ويراستهاي اول و دوم اين كتاب علاقه به مديريت كيفيت فراگير (TQM) و پذيرش آن در سراسر جهان شتاب گرفته است. هم‌اكنون اين واقعيت با پذيرش گسترده روبه‌رو شده است كه كيفيت مطلوب كالاها و خدمات پيش‌نياز افزايش نقشهايي است كه در بازار داخلي و جهاني ايفا مي‌كنند.

     دو ويراست نخست اين كتاب، در افزون بر ٢٠٠ دانشكده و دانشگاه، بسان مرجعي درسي با همين عنوان پذيرفته شده است. بسياري از سازمانها و مديران نيز از اين كتاب استفاده مي‌كنند و اين واقعيتها تشخيص فزايندة نياز به آموزش و پرورش مديريت در همة انواع سازمانها را نشان مي‌دهد. اين ويرايش (سوم) كاملاً تجديد نظر و به‌روز شده و بسيار توسيع يافته است.

    كتاب شامل ١٤ فصل با عنوانهاي مقدمه‌اي بر مديريت كيفيت فراگير؛ رهبري؛ اطلاعات و تحليل آن؛ طرحريزي راهبردي؛ نگرشي بر منابع انساني؛ مديريت فرايند؛ تمركز بر مشتري و بازار؛ ترازيابي؛ سازماندهي مديريت كيفيت فراگير؛ بهره‌وري، كيفيت و بازمهندسي؛ هزينة كيفيت؛ ISO 9000 و ISO 14000: استانداردهاي جهاني كيفيت؛ نظرية قيدها؛ و موردپژوهي در شركت ويري‌فيلم است. در پايان كتاب پيوست و نمايه آورده شده است.

همچنین معرفی این کتاب در سایت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آمده است.

 


جستجو در فروشگاه :
نظرسنجـــی
از اطلاعات کدام بخش سایت بیشتر استفاده می‌کنید؟
از اطلاعات کدام بخش سایت بیشتر استفاده می‌کنید؟



مراکز فروش
تهران ، خیابان دکتر بهشتی ، خیابان خالد اسلامبولی(وزرا) ،نبش کوجه دهم، شماره 50
021-88725954
تهران ، خیابان انقلاب، چهارراه وصال شیرازی،روبروی سینما سپیده، پاساژ خبیری
021-66404011
 
e@ecommerce@iup.ir