دوشنبه 3 مهر 1396 - 5 محرم 1439 - 2017 سپتامبر 25
Delicious facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی خروجی PDF
کد خبر : 82626
تاریخ انتشار : 27 اسفند 1390 0:0
تعداد مشاهدات : 2145

کتاب «مدیریت نوآوری» منتشر شد

 

 

 

مدیریت نوآوری  

جو تید، جان بزانت، کیت پاویت

ترجمۀ علی‌رضا جباری، عباس کحال‌زاده

1390، 704 ص، وزیری-شمیز

شابک: 8-1418-01-964-978

14500 تومان

 

نوآوری ممکن است رقابت‌پذیری را افزایش دهد؛ اما به مجموعه‌ای متفاوت از دانش و مهارتهای مدیریتی در مقایسه با مدیریت کار و کسبهای معمولی نیاز دارد. مدیریت نوآوری به‌گونه‌ای ماهوی میان‌رشته‌ای و چندوظیفه‌ای است؛ اما بیشتر کتابهای مدیریتی به‌طور معمول بر یک بعد آن، مانند مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت تولید و عملیات، مدیریت بازاریابی، مدیریت محصول با مدیریت توسعۀ سازمانی تأکید دارند. هدف از نگارش این کتاب، برخلاف بیشتر    کتابهای دیگر این عرصه، فراهم‌آوردن رویکردی جامع به مدیریت نوآوری است.

     این کتاب به منظور تجهیز خوانندگان به آگاهی لازم برای درک‌کردن و دستیابی به مهارتهای لازم برای مدیریت نوآوری در سطوح عملیاتی و راهبردی نوشته شده است و به‌ویژه به یکپارچه‌سازی مدیریت تغییر در اوضاع بازار و پدیدآوردن دگرگونی فن‌شناختی و راهبردی به‌منظور بهبود توان رقابتی شرکتها و اثربخشی سازمانهای دیگر کمک می‌کند.

     کتاب مدیریت نوآوری با توجه به نیازهای دانشجویان کارشناسی ارشد و دیگر دانشجویان رشتۀ مدیریت، به‌ویژه دانشجویانی که درسهای انتخابی یا اختیاری مدیریت نوآوری و فناوری یا دوره‌های کارشناسی ارشد در نظر گرفته‌شده برای مدیریت فناوری و عملیات را می‌گذرانند، نگاشته شده است؛ و همچنین برای مدیرانی که مدیریت تحقیق و توسعه، توسعۀ محصول یا تغییر سازمانی را بر ‌عهده دارند مفید است.

    این کتاب شامل شش بخش و سیزه فصل با عنوانهای در پی‌آمده است: بخش اول، مدیریت نوآوری، فصلهای نکته‌های مهم در مدیریت نوآوری؛ نوآوری به‌مثابۀ فرایندی مدیریتی؛ و بخش دوم، انتخاب رهیافت راهبردی، فصلهای ایجاد چارچوب راهبرد نوآوری؛ وضعیتها: شرایط محیطی ملی و رقابتی؛ مسیرها: استفاده از مسیرهای فن‌شناختی؛ فرایندها: یکپارچه‌سازی برای یادگیری راهبردی؛ و بخش سوم، برقراری پیوندهای اثربخش برون-سازمانی، فصلهای یادگیری از بازارها؛ یادگیری از طریق پدیدآوردن اتحادها؛ و بخش چهارم، ایجاد ساز و کارهای اجرای اثربخش، فصلهای مدیریت فرایندهای درون-شرکتی؛ یادگیری از طریق سرمایه‌گذاریهای مخاطره‌آمیز شرکتی؛ و بخش پنجم، ایجاد سازمان نوآور، فصلهای ایجاد سازمانهای نوآور؛ ایجاد شرکتهای نوآور جدید؛ و بخش ششم، ارزیابی و بهسازی عملکرد مدیریت نوآوری، فصل رویکرد تجمعی به مدیریت پروژه را در بر می‌گیرد. پیشگفتار، مراجع، و دربارۀ مؤلفان ابتدای کتاب و نمایۀ انتهای کتاب بر غنای آن می‌افزاید.

 


جستجو در فروشگاه :
نظرسنجـــی
از اطلاعات کدام بخش سایت بیشتر استفاده می‌کنید؟
از اطلاعات کدام بخش سایت بیشتر استفاده می‌کنید؟



مراکز فروش
تهران ، خیابان دکتر بهشتی ، خیابان خالد اسلامبولی(وزرا) ،نبش کوجه دهم، شماره 50
021-88725954
تهران ، خیابان انقلاب، چهارراه وصال شیرازی،روبروی سینما سپیده، پاساژ خبیری
021-66404011
 
e@ecommerce@iup.ir