چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 1 ذيحجه 1438 - 2017 آگوست 23
Delicious facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی خروجی PDF
کد خبر : 98511
تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1395 15:15
تعداد مشاهدات : 1761

معاونت اجرایی

معاونت اجرایی به منظور نظارت بر مصرف اعتبار تخصصی، تعیین وضعیت موجود مرکز از طریق شناسایی نقاط قوت ...
معاونت اجرایی

مدیریت امور مالی

مدیریت امور اداری و پشتیبانی



معاونت اجرایی

معاونت اجرایی به منظور نظارت بر مصرف اعتبار تخصصی، تعیین وضعیت موجود مرکز از طریق شناسایی نقاط قوت، تنگناها، مشکلات، فرصتها و تدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقاء به وضعیت مطلوب ایجاد گردیده است.

-    ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی از سوی رئیس مرکز به واحدهای ذی ربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
-    تدوین آیین نامه هاو دستورالعمل ها و دستور جلسات مرتبط با وظایف
-    نظارت بر واحدهای تابعه به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها
-    پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمت های مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست مرکز
-    همکاری با معاونت پژوهشی و فناوری جهت حسن اجرای اهداف، وظایف و برنامه های مرکز
-    اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری و مالی مرکز
-    رسیدگی به اهداف اجرایی مرکز
-    استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی
-    ارائه گزارش عملکرد سالانه مالی اداری
-    استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخشهای مختلف مرکز.


مدیریت امور مالی

مدیریت مالی مسئولیت وصول وجوه اعتبارات و پرداخت هزینه های مرکز و تنظیم اسناد و واریز آنها،نظارت بر تهیه و تنظیم لیستهای حقوق و مزایای کارکنان و انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق را بر عهده دارد.

-    اجرای قوانین و مقررات مالی و معاملاتی و مراقبت در اجرای تصویبنامه ها و آیین نامه ها.
-    نظارت بر هزینه ها به منظور انطباق آنها با مقررات مالی و معاملاتی در قالب اعتبارات مصوب
-    کنترل هزینه ها و پیشنهاد به موقع برای اصلاح
-    تنظیم حساب درآمدها و هزینه ها
-    تنظیم و نگاهداری دفاتر اموال مرکز و نظارت بر حسن انجام مربوط به جمعداری اموال
-    تهیه گزارشهای مالی ماهانه و سالانه و عملکرد هزینه ها
-    تعهد و تامین اعتبار هزینه ها در قالب بودجه مصوب
-    رسیدگی به پیشنهاد هزینه ها در قالب قوانین موضوعه
-    صدور درخواست وجه در قالب اعتبارات مصوب
-    رسیدگی به حسابهای بانکی مرکز
-    نظارت بر تنظیم دفاتر مربوط به ثبت ارقام دریافتها و پرداختها


مدیریت امور اداری و پشتیبانی

امور اداری و پشتیبانی مسئولیت نظارت بر حسن انجام فعالیت های واحدهای تابعه، مراقبت در اجرای مقررات انضباطی،مطالعه و بررسی رسته های شغلی، پیش بینی ترفیع و تغییر گروه، همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تاسیسات و همچنین انجام سایر امور محوله را از طرف مقام مافوق بر عهده دارد.

-    اجرای سیاست ها و خط مشی های مرکز
-    مطالعه و بررسی و همکاری در امر طبقه بندی مشاغل
-    تهیه و تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری
-    مصوبات مرکز و ابلاغ آن به کلیه واحدها
-    ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی
-    همکاری در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز
-    انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی
-    ایجاد و تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف
-    بررسی و ارزیابی چاپخانه ها جهت واگذاری امور چاپ کتاب و نشریات
-    تامین و خرید کاغذ با کیفیت مطلوب در چارچوب ضوابط مالی
-    تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان
-    نظارت بر حسن اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به امور انبارهای مرکز
-    ابلاغ بخشنامه ها و دستورالعمل ها به واحدهای مربوط و نظارت بر اجرای آن.



جستجو در فروشگاه :
نظرسنجـــی
از اطلاعات کدام بخش سایت بیشتر استفاده می‌کنید؟
از اطلاعات کدام بخش سایت بیشتر استفاده می‌کنید؟



مراکز فروش
تهران ، خیابان دکتر بهشتی ، خیابان خالد اسلامبولی(وزرا) ،نبش کوجه دهم، شماره 50
021-88725954
تهران ، خیابان انقلاب، چهارراه وصال شیرازی،روبروی سینما سپیده، پاساژ خبیری
021-66404011
 
e@ecommerce@iup.ir