رئیس مرکز نشر دانشگاهی در سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

Rate this post

 

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی، دکتر بهمن حاجی‌پور، رئیس مرکز نشر چهارشنبه 29 آذرماه 91 از غرفۀ  مرکز نشر دانشگاهی بازدید کرد.

_x000D_

    بهمن حاجی‌پور ضمن بازدید از سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری بر حضور و نقش مرکز نشر دانشگاهی در اشاعه علم و دانش در جهان اسلام و  به خصوص در کشورهای فارسی زبان تأکید کردند و از فعالیتهای جدید این مرکز در عرضه کتابهای خود در سطح بین‌المللی خبر دادند.

_x000D_

    وی با تأکید بر معرفی مرکز نشر دانشگاهی به عنوان مرکز نشر جهان اسلام گفت: مرکز نشر دانشگاهی از سوی وزارت علوم به عنوان مرکز نشر جهان اسلام برگزیده شده است و هم اکنون نیز مذاکرات متعددی با مسئولان کشورهای فارسی زبان در نشر و تولید کتابهای درسی آنان توسط این مرکز صورت گرفته است.

_x000D_

    بهمن حاجی‌پور ضمن بازدید از غرفۀ مرکز نشر دانشگاهی از انتشار 18 عنوان کتاب چاپ اول تا پایان دی ماه خبر دادند: تاکنون 18 عنوان کتاب جدید فرایند چاپ را به اتمام رسانده است و پیش از پایان دی ماه آماده توزیع و معرفی به جوامع علمی و دانشگاهی کشور خواهد بود.

_x000D_

    با توجه به اینکه رسالت مرکز نشر ترویج دانش از طریق چاپ و انتشار کتابهای درسی است چاپ و توزیع 120 عنوان کتاب درسی به‌خصوص در رشته‌هایی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است را در دستور کار خود دارد.

_x000D_

    گرچه نمایشگاه سیزدهمین دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور چهارشنبه 29 آذر ماه ساعت 16، با حضور دکتر مهدی‌نژاد، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم خاتمه یافت اما به دلیل استقبال استادان و  دانشجویان از نمایشگاه کتاب مرکز  نشر و  به پیشنهاد مسئولان دانشگاه شهید بهشتی این نمایشگاه با موافقت ریاست مرکز  نشر دانشگاهی به مدت یک هفته  تمدید شد.

_x000D_

 

_x000D_

_x000D_

 

_x000D_

_x000D_

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *