مراسم آغاز سال 1394 در مركز نشر دانشگاهي برگزار شد.

Rate this post

 

 

مراسم آغاز سال در مركز نشر دانشگاهي برگزار شد.



 

 

به گزارش روابط عمومي مركز نشر دانشگاهي مراسم آغاز سال نو با حضور جناب آقاي دكتر دوستدار، سرپرست محترم مركز نشر دانشگاهي، و تمامي كاركنان مركز روز يكشنبه 16 فروردين برگزار شد. در اين مراسم جناب آقاي دكتر دوستدار به مناسبت سال نو و همچنبن آغاز دوره سرپرستي مركز به سخنراني پرداختند.

 دكتر دوستدار در سخنان خود گفت طبق فرمايشات مقام معظم رهبري سال جديد بنام سال «دولت و ملت، همدلي و همزباني» نامگذاري شده است و مركز نشر دانشگاهي بعنوان عضو كوچكي از اين دولت و ملت بايد تلاش كند بيش از پيش به اين مهم توجه كند. ايشان افزود در جلسه آشنايي با كاركنان مركز شعار واحد “اينجا خانه دوم ماست” را از اكثر افراد شنيده‌اند و اين يعني ما يك خانواده­ايم و در درجه اول بايد واژه من را كنار بگذاريم و همه با هم و با كمك يكديگر برنامه­هاي پيش رو را با موفقيت به انجام برسانيم.

دكتر دوستدار يادآور شد مركز نشر دانشگاهي در زمان تأسيس تنها تأمين كننده كتاب براي جامعه علمي و فرهنگي كشور بود و در زماني كه پيداكردن جزوه و كتاب معضل بزرگي براي دانشجويان و اساتيد بود مركز نشر دانشگاهي با كمك اساتيد صاحبنام و كاركنان تلاشگر مركز توانست از عهده اين وظيفه خطير برآيد و اكنون كه بازار كتاب در ايران رونق گرفته و همچنين كتابهاي كاغذي به آرامي جاي خود را به نشر الكترونيك مي‌دهند، اين موضوع وظيفه ما را نسبت به تأمين و توليد آثار علمي دشوارتر كرده است و بر ما لازم است با همفكري و تلاش بيشتر اهداف عالي مركز را دنبال كنيم.

دكتر دوستدار افزود يكي از برنامه­‌هاي ايشان افزايش امكانات تفريحي و رفاهي است كه موجب تقويت روحيه و ايجاد فضاي پرنشاط كاري در سال جديد خواهد شد و همچنين با بيان برخي از اهداف و برنامه‌­هاي سال 94 از جمله پيگيري تصويب تشكيلات مركز، بازبيني مشاغل پرسنلي، خروج از وضعيت فعلي اقتصادي مركز، بهبود وضعيت توليد كتاب و مجلات يادآور شد اين مهم با همت و تلاش همكاران مركز ميسر مي­‌شود.

در پایان مراسم کارکنان مركز گفتگويي صميمانه با دكتر دوستدار داشتند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *