معرفی مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات

مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات: جناب آقای سید مهدی حسینی

 

ـ نظارت بر نحوه عقد قراردادهای منعقده بین مرکز و اشخاص حقیقی یا حقوقی و تنظیم متن قراردادهای منعقده برای واحدهای مختلف؛

ـ نظارت بر حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها؛

ـ حضور در جلسات دادگاه در مورد پرونده­‌های مرتبط با مرکز و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی؛

ـ مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی؛

ـ پیگیری مسائل حقوقی و پرونده‌های ارجاعی در دادگاه‌ها، دیوان عدالت اداری تا حصول نتیجه؛

ـ انجام مشاوره و ارائه راهنمایی واحدهای مختلف مرکز به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهند شد؛

ـ تدوین اساسنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مورد نیاز؛

ـ همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقه‌بندی کلیه قراردادها و مصوبات؛

ـ تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذی‌ربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیته‌های تخصصی؛

ـ تنظیم شکوائیه برعلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که متعرض حقوق مرکز در زمینه­‌های مختلف هستند؛

ـ انجام مکاتبات لازم با مراجع قضایی (اعم از دادگاه، نیروی انتظامی و…)؛

ـ جوابگویی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف مرکز پیدا می­‌کند؛

ـ انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مرکز.