معرفی مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات
مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات: جناب آقای سید مهدی حسینی
ـ نظارت بر نحوه عقد قراردادهای منعقده بین مرکز و اشخاص حقیقی یا حقوقی و تنظیم متن قراردادهای منعقده برای واحدهای مختلف؛
ـ نظارت بر حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها؛
ـ حضور در جلسات دادگاه در مورد پروندههای مرتبط با مرکز و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی؛
ـ مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی؛
ـ پیگیری مسائل حقوقی و پروندههای ارجاعی در دادگاهها، دیوان عدالت اداری تا حصول نتیجه؛
ـ انجام مشاوره و ارائه راهنمایی واحدهای مختلف مرکز به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهند شد؛
ـ تدوین اساسنامهها و آییننامههای مورد نیاز؛
ـ همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقهبندی کلیه قراردادها و مصوبات؛
ـ تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیتههای تخصصی؛
ـ تنظیم شکوائیه برعلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که متعرض حقوق مرکز در زمینههای مختلف هستند؛
ـ انجام مکاتبات لازم با مراجع قضایی (اعم از دادگاه، نیروی انتظامی و…)؛
ـ جوابگویی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف مرکز پیدا میکند؛
ـ انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مرکز.