معرفی مدیریت امور اداری و پشتیبانی

مدیر امور اداری و پشتیبانی: سرکار خانم هاجر جمشیدپور

 

ـ اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های مرکز در زمینه‌های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی؛

ـ نظارت بر حسن انجام فعالیت‌های واحدهای تابعه؛

ـ مطالعه، بررسی و همکاری در امر طبقه‌بندی مشاغل کارکنان؛

ـ تشخیص و تعیین رشته شغلی پست‌های سازمانی مرکز با توجه به طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل؛

ـ تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی‌ربط براساس ضوابط و مصوبات مرکز و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید؛

ـ مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری؛

ـ مطالعه و بررسی رسته‌های شغلی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی‌ربط با همکاری مدیریت طرح و برنامه؛

ـ ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل مرکز؛

ـ همکاری در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز با واحدهای ذی‌ربط؛

ـ انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی؛

ـ پیش‌بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط؛

ـ همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان‌ها، اموال و تأسیسات؛

ـ انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف مرکز و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی‌ربط؛

ـ بررسی و ارزیابی چاپخانه‌ها جهت واگذاری امور چاپ کتاب‌ها و نشریات مرکز نشر؛

ـ تأمین و خرید کاغذ با کیفیت مطلوب در چارچوب ضوابط مالی، جهت انجام امور چاپ؛

ـ انجام کلیه امور لازم جهت نگهداری، تعمیر، تولید و انتقال فیلم و زینک کتاب‌های مرکز؛

ـ انجام کلیه امور مربوط به جابه‌جایی و انتقال کتاب‌ها و وسایل مورد نیاز به محل‌های تعیین‌شده؛

ـ شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان؛

ـ نظارت در انجام کلیه امور خدماتی مرکز و ارائه آن به واحدهای مختلف؛

ـ تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مزبور؛

ـ برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب اداره امور استخدامی؛

ـ نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم؛

ـ همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی مرکز با مدیریت طرح و برنامه مرکز؛

ـ نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه‌کاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیرهیأت علمی)؛

ـ مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم؛

ـ رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم؛

ـ اجرای قوانین و مقررات اداری؛

ـ سازماندهی فعالیت‌ها و تقسیم کار و تعیین وظایف حدود و مسئولیت و اختیارات کارکنان تحت نظر؛

ـ صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها و تعیین خط‌مشی و نظارت بر حسن اجرای آن؛

ـ نظارت بر حسن اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به امور انبارهای مرکز؛

ـ نظارت در تنظیم و پیشنهاد بودجه اداره امور اداری؛

ـ نظارت بر حسن اجرای قوانین استخدامی کارکنان مرکز؛

ـ همکاری و نظارت در امور مربوط به حفاظت ساختمان‌ها و اموال مرکز؛

ـ ابلاغ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ به واحدهای مربوط و نظارت بر اجرای آن؛

ـ نظارت در امور مربوط به نظم و انتظامات در محیط و نظافت ساختمان‌ها؛

ـ نظارت در برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌ها براساس قوانین و مقررات جاری؛

ـ تأمین رفاه کارکنان مرکز در قالب قوانین و مقررات جاری موضوعه؛

ـ نظارت بر حسن انجام فعالیت کارکنان تحت نظر؛

ـ انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.