معرفی مدیریت امور اداری و پشتیبانی
مدیر امور اداری و پشتیبانی: سرکار خانم هاجر جمشیدپور
ـ اجرای سیاستها و خطمشیهای مرکز در زمینههای مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی؛
ـ نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه؛
ـ مطالعه، بررسی و همکاری در امر طبقهبندی مشاغل کارکنان؛
ـ تشخیص و تعیین رشته شغلی پستهای سازمانی مرکز با توجه به طرحهای طبقهبندی مشاغل؛
ـ تهیه و تنظیم آییننامهها و بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براساس ضوابط و مصوبات مرکز و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید؛
ـ مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری؛
ـ مطالعه و بررسی رستههای شغلی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت طرح و برنامه؛
ـ ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل مرکز؛
ـ همکاری در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز با واحدهای ذیربط؛
ـ انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی؛
ـ پیشبینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط؛
ـ همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسیسات؛
ـ انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف مرکز و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط؛
ـ بررسی و ارزیابی چاپخانهها جهت واگذاری امور چاپ کتابها و نشریات مرکز نشر؛
ـ تأمین و خرید کاغذ با کیفیت مطلوب در چارچوب ضوابط مالی، جهت انجام امور چاپ؛
ـ انجام کلیه امور لازم جهت نگهداری، تعمیر، تولید و انتقال فیلم و زینک کتابهای مرکز؛
ـ انجام کلیه امور مربوط به جابهجایی و انتقال کتابها و وسایل مورد نیاز به محلهای تعیینشده؛
ـ شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان؛
ـ نظارت در انجام کلیه امور خدماتی مرکز و ارائه آن به واحدهای مختلف؛
ـ تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور؛
ـ برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی؛
ـ نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم؛
ـ همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی مرکز با مدیریت طرح و برنامه مرکز؛
ـ نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافهکاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیرهیأت علمی)؛
ـ مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم؛
ـ رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم؛
ـ اجرای قوانین و مقررات اداری؛
ـ سازماندهی فعالیتها و تقسیم کار و تعیین وظایف حدود و مسئولیت و اختیارات کارکنان تحت نظر؛
ـ صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها و تعیین خطمشی و نظارت بر حسن اجرای آن؛
ـ نظارت بر حسن اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به امور انبارهای مرکز؛
ـ نظارت در تنظیم و پیشنهاد بودجه اداره امور اداری؛
ـ نظارت بر حسن اجرای قوانین استخدامی کارکنان مرکز؛
ـ همکاری و نظارت در امور مربوط به حفاظت ساختمانها و اموال مرکز؛
ـ ابلاغ بخشنامهها و دستورالعمل به واحدهای مربوط و نظارت بر اجرای آن؛
ـ نظارت در امور مربوط به نظم و انتظامات در محیط و نظافت ساختمانها؛
ـ نظارت در برگزاری مناقصهها و مزایدهها براساس قوانین و مقررات جاری؛
ـ تأمین رفاه کارکنان مرکز در قالب قوانین و مقررات جاری موضوعه؛
ـ نظارت بر حسن انجام فعالیت کارکنان تحت نظر؛
ـ انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.