بازدید اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از غرفۀ مرکز نشر در نمایشگاه دستاوردهای دانشگاهها و پژوهشگاهها در حوزۀ نشر کتاب

Rate this post

 

_x000D_

_x000D_

 

_x000D_

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری گفت: برگزاری این نمایشگاهها نشان از اهمیت دادن دولت به مقوله علم و دانش است و از سوی دیگر تشویقی است برای جوانان و پژوهشگران کشور تا به سمت فناوری های نوین مورد نیاز کشور حرکت کنند.

_x000D_

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر گسترش علم و فناوری گفت: اگر قرار باشد به مقام اول علم و فناوری در منطقه برسیم و بتوانیم پرچمدار علم و دانش تا 50 سال آینده باشیم، باید در مسیر تحقیق و پزوهش پیشتاز باشیم .

_x000D_

علی عباسپور به جایگاه ضرورت حرکت در مرزهای علم و دانش اشاره کرد و گفت: در این راستا در مجلس شورای اسلامی قوانین مناسبی در برنامه پنجم توسعه مانند قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان در راستای ارتقای علم و فناوری در کشور تصویب شده است.

_x000D_

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصویب راه اندازی صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور خاطرنشان کرد: این صندوق با بودجه 3 هزار میلیارد تومان به منظور حمایت از شرکتهای دانش بنیان و تجاری سازی طرح ها و دستاوردهای پژوهشی راه اندازی خواهد شد.

_x000D_

  گزارش تصویری از بازدید اعضای کمیسیون آموزش مجلس از غرفۀ مرکز نشر دانشگاهی

_x000D_

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *