مرکز نشر دانشگاهی متولی برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب و نشریات علمی در هفته پژوهش

Rate this post

 

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

 

_x000D_

 به گزارش روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی، با توجه به راه‌اندازی شبکه عرضه فراگیر کتاب‌های دانشگاهی (شعف) و طرح سامانه نشریات علمی کشور (سنم) توسط مرکز نشر دانشگاهی به عنوان مرکزیت کتابها و نشریات علمی و تخصصی سایر دانشگاه‌ها و ناشرین دانشگاهی سراسر کشور، در جهت معرفی بهتر این آثار به پژوهشگران علاقه‌مند، معاونت پژوهشی وزارت علوم متولی امر برگزاری این نمایشگاه را مرکز نشر دانشگاهی قرار داده است.

_x000D_

کتابها از سال 85 به بعد در این نمایشگاه توسط ناشران دانشگاهی قابل ارائه است و با توجه به اینکه مرکز نشر مدیریت و برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب و مجلات تخصصی را برعهده ‌دارد شیوه‌نامه، مراحل ثبت نام و ارائه کتاب به جهت حضور ناشران محترم در سایت مرکز نشر دانشگاهی به نشانی (www.bookiup.ir) قرار گرفته است.

_x000D_

تاکنون 70 ناشر دانشگاهی از سراسر کشور، که 40 ناشر شرکت‌کننده در این نمایشگاه، از اعضا شبکه عرضه فراگیر کتابهای دانشگاهی (شعف) می‌باشند.

_x000D_

          از دیگر مزایای این نمایشگاه تمرکز کلیه کتابها از ناشران مختلف، در یک غرفه واحد می‌باشد و بیش از  2500 عنوان کتابهای تازه در موضوعات مختلف علمی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

_x000D_

براي تسهيل در امور نمایشگاه و امکانات مطلوب برای بازدیدکنندگان در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي وزارت علوم، مرکز نشر دانشگاهی ارائه كارت كتاب براي هر يك از کتابها، ابتکار تازه‌ای را در این زمینه نموده است. کارت‌ كتاب‌ها به منزله شناسنامه هر اثر محسوب مي‌شود، نام مولف، مترجم، نام كتاب، گروه تخصصی و بهاي كتاب بر روي هر يك از كارت‌ها قرار داده شده است.  

_x000D_

ناشران محترم پیش از برپايي نمايشگاه، ملزم به تهیه كارت‌ كتاب در هشت گروه مختلف تقسيم‌بندي برای هر یک از آثار خود می‌باشند، البته بسیاری از این کارت کتاب‌ها در مرکز نشر تهیه شده است. فایلهای مربوطه در سایت مرکز نشر قابل دانلود است. اين كارت‌ها در نمایشگاه به عنوان معرف هر کتاب، در كنار هر يك از كتاب‌ها قرار داده مي‌شود.

_x000D_

 نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي وزارت علوم 4 تا 9 دی ماه در مصلاي امام خميني(ره) برپا مي‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *