نمايشگاه استاني كتاب كرمانشاه روز پنجشنبه 6 آبان گشايش يافت

Rate this post

نمايشگاه استاني كتاب كرمانشاه در حالي روز پنجشنبه ‌(6 آبان) گشايش يافت كه در آن 40 هزار عنوان كتاب توسط 400 ناشر عرضه شده است.امسال ناشران كتاب‌هاي خود را در 421 غرفه در نمايشگاه كرمانشاه عرضه كرده‌اند. پيش‌بيني شده روزانه 30 تا 40 هزار نفر از اين نمايشگاه استاني بازديد كنند.

_x000D_

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين ششمين نمايشگاه استاني كتاب كرمانشاه است كه همچون گذشته در بوستان شاهد اين شهر برپا شده است. سال گذشته حدود يكصد ميليون تومان كتاب در نمايشگاه استاني كتاب كرمانشاه به‌فروش رسيد. امسال ناشران كتاب‌هاي خود را در 421 غرفه در نمايشگاه كرمانشاه عرضه كرده‌اند و پيش‌بيني می شود روزانه 30 تا 40 هزار نفر از اين نمايشگاه استاني بازديد كنند.

نمايشگاه استاني كتاب كرمانشاه تا 12 آبان در اين شهر برپاست و كتاب‌هاي آن با 40 درصد تخفيف از سوي ناشران و معاونت فرهنگي ارشاد عرضه مي‌شود. در فصل پاييز استان‌هاي زيادي درخواست برپايي نمايشگاه كتاب را داشته‌اند كه به‌نظر مي‌رسد، موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران به اين درخواست‌ها پاسخ مثبت داده و تعداد زيادي نمايشگاه در اين فصل ترتيب داده است.

از ابتداي ماه مهر تاكنون 6 نمايشگاه كتاب در كشور برپا شده است. دو نمايشگاه بزرگ كتاب شيراز و كرمان نيز در ماه آبان برپا مي‌شود. امسال در مجموع 25 نمايشگاه استاني كتاب از سوي موسسه نمايشگاه فرهنگي ايران و ادارات كل ارشاد استان‌ها برگزار مي‌شود. در سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي بيش 170 نمايشگاه استاني كتاب در كشور برپا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *