حضور مرکز نشر دانشگاهی در چهلمين گردهمايي معاونين پژوهشي و فناوري دانشگاه ها و پژوهشگاه های وزارت علوم

Rate this post

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در اختتاميه اين گردهمايي دو روزه که در تالار مولوي دانشگاه کردستان در سنندج برگزار شد بيش از 150 نفر از معاونين پژوهشي و فناوري دانشگاه ها و پژوهشکده هاي دولتي و خصوصي کشور حضور داشتند.

_x000D_

رييس دانشگاه کردستان با اشاره به اينکه دانشگاه کردستان بعنوان بزرگترين مرکز علمي و فرهنگي استان در سال هاي اخير نقش مهمي را در توسعه و بالندگي منطقه داشته است افزود: توسعه اين دانشگاه از لحاظ گسترش فضاهاي کالبدي، افزايش اعضاء هيئت ها افزايش تعداد رشته هاي تحصيلي و دانشجويان از رشد مطلوبي برخوردار بوده است.

_x000D_

جهانشير اميني افزود: انتشارسالانه 35 مقاله پژوهشي در سطح ملي و بين المللي دانشگاه کردستان را به يکي از دانشگاه هاي معتبر کشور تبديل کرده است.

_x000D_

وي تصريح کرد: هم اکنون 8 هزار و 7 دانشجو در 106 رشته در دانشگاه کردستان مشغول به تحصيل هستند.

_x000D_

وي از افزايش اعتبارات پژوهشي و تحقيق دانشگاه ها خبرداد و گفت: به دستور رييس جمهور 100 ميليارد ريال براي پژوهش هاي دفاعي امسال به وزارت علوم اختصاص يافته است.

_x000D_

در ادامه معاون پژوهش و فن آوري وزارت علوم  و فناوري اطلاعات با اشاره به اينکه سرلوحه کار معاونين پژوهشي جهاد علمي است تصريح کرد: جهاد علمي شيوه اي ميان بر است که مقام معظم رهبري برآن تاکيد کرده اند و تا زماني که به اين شيوه پيش برويم آمريکا و دشمنان نمي توانند کشورمان را  ازتوليد علم و فن آوري بازدارند.

_x000D_

دکتر محمد مهدي نژاد نوري تاکيد کرد: با اجراي حمايت از مراکز علمي و تحقيقاتي تحول قابل ملاحظه اي از نظر توليد در کشور ايجاد مي شود.

_x000D_

متن سخنرانی ریاست محترم مرکز نشر دانشگاهی، جناب آقای دکتر طهرانچی متعاقباً اعلام خواهد شد.

_x000D_

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *