نظرسنجی در رابطه با کیفیت ارائه خدماتتحصیلاتجنسیتزنمردخدمت مورد نظرشغلشفافیت فرایندینحوه اطلاعرسانی دربارۀ مراحل انجام کار(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادنحوه اطلاعرسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمات(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادانجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوتهای شخصی(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادپاسخگویی و مسئولیتپذیرینحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادامکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادبه موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادراهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادتسلط بر فراینددقت کارمند در انجام کار به گونهای که نیاز به دوباره کاری نباشد(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادزمان فرایندتعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادتعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادمیزان مراجعه به قسمتها و بخشهای مختلف برای دریافت خدمت(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادنظاممند بودن فرایندنظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری به بخشهای مختلف(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاداحساس نیاز به سفارش و توصیههای غیرقانونی برای دریافت خدمت(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادکلیت فراینداحساس رضایت از خدمت دریافت شده(ضروری) خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیادتوضیحاتکپچا