نظرسنجی در رابطه با کیفیت ارائه خدمات

نحوه اطلاع‌رسانی دربارۀ مراحل انجام کار(ضروری)
نحوه اطلاع‌رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمات(ضروری)
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت‌های شخصی(ضروری)
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه(ضروری)
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت(ضروری)
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما(ضروری)
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست‌ها(ضروری)
دقت کارمند در انجام کار به گونه‌ای که نیاز به دوباره کاری نباشد(ضروری)
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت(ضروری)
تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت(ضروری)
میزان مراجعه به قسمت‌ها و بخش‌های مختلف برای دریافت خدمت(ضروری)
نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت(ضروری)
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری به بخش‌های مختلف(ضروری)
احساس نیاز به سفارش و توصیه‌های غیرقانونی برای دریافت خدمت(ضروری)
احساس رضایت از خدمت دریافت شده(ضروری)