مرکز نشر دانشگاهی در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها

Rate this post

 

_x000D_

مرکز نشر دانشگاهی در این نمایشگاه با یازده عنوان نشریه تخصصی – نشر ریاضی، مجلۀ فیزیک، مجلۀ شیمی، نشر دانش، مجلۀ زبانشناسی، باستان‌شناسی و تاریخ، معارف، لقمان (به زبان فرانسه)، نامۀ ایران باستان (به زبانهای فارسی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی و عربی)، پژوهشهای ایران‌شناختی (به زبان آلمانی) و بهداشت جهان — حضور خواهد داشت.

_x000D_

شبکۀ نشر مجلات علمی سال گذشته در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات توسط معاون محترم پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور رئیس مرکز نشر دانشگاهی رونمایی شد. این شبکه با هدف ایجاد شبکۀ صاحبان محتوای مجلات علمی و تاًمین نيازهاي پژوهشگران در سطح ملی و بین‌المللی برای دسترسي به منابع اطلاعاتی ملی موجود در مجلات مستلزم بسترسازي مناسب و مشاركت توليدكنندگان محتوا برای گردآوري، تبديل، سازماندهي، حفاظت و ارائۀ اطلاعات به شكل رقومي و چاپی در سطح ملي است تا با ارائۀ به‌هنگام و گستردۀ تولیدات علمی کشور زمینۀ دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد. اکنون پس از یک سال کارنامه‌ای درخشان از این اهداف ارائه شده است.

_x000D_

از کلیۀ صاحبان مجلات علمی دعوت می‌شود با عضویت و پیوستن به شبکۀ سراسری تولیدات علمی کشور این شبکه را در اجرای هر چه بهتر و کاملتر رسالتی که به عهده دارد یاری کنند. براي آگاهي و اطلاعات به پايگاه اینترنتی http://isj.iup.ir مراجعه کنید.

_x000D_

این نمایشگاه از سوم آبان‌ماه ساعت 11 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، افتتاح خواهد شد و به مدت 7 روز تا دهم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. (شمارۀ غرفۀ مرکز نشر دانشگاهی در این نمایشگاه  1/120 است.)

_x000D_

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *