مرکز نوآوری نشر دانش افتتاح شد

Rate this post

 

مرکز نشر دانشگاهی که طی چهل سال گذشته با انتشار صدها عنوان کتاب در رشته های مختلف دانشگاهی به عنوان جدی ترین مرکز انتشار دانش و فن آوری در خدمت تولید علم و دانش کشور بوده است، اکنون با افتتاح مرکز نوآوری سعی در همگام ساختن خود با تحولات نوین دانش بنیان در حوزه علم و فن آوری دارد و به این منظور، با استفاده از تجربیات و امکانات و جایگاه خود، طرحی نو درافکند و راه را برای سایر ناشران دولتی و خصوصی هموار نمود. مرکز نشر دانشگاهی، با بهره گیری از تجارب مورد اشاره، با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هدف تحول در عرصة تولید محتوا و نشر الکترونیک دانشگاهی، اقدام به تأسیس مرکز نوآوری نشر دانش نمود و با همکاری موسسه شهر کتاب و بخش خصوصی، فضای مناسبی را برای حمایت از نوآفرینان و شتاب دهی و تجاری سازی طرح های آنها فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی، صبح امروز 22 تیر 99 مراسم افتتاحیه «مرکز نوآوری نشر دانش» با حضور جناب آقای دکتر سورنا ستاری، معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، و جناب آقای دکتر منصور غلامی، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه افتتاح شد.
در این مراسم ابتدا بازدید از مجموعه شرکت های نوآفرین مستقر در مرکز انجام شد و سپس دکتر ابراهیم آبادی رئیس مرکز نوآوری گزارش مختصری از مرکز ارائه داد. در پایان مراسم دکتر غلامی و دکتر ستاری به ایراد سخنرانی پرداختند.
شایان ذکر است در این مراسم، آقایان دکتر ستاری و دکتر غلامی آمادگی خود را برای تدوام حمایت از فعالیت های نوآفرینان اعلام کردند.
گزارش تفصیلی طی روزهای آتی به آگاهی می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *