_x000D_
_x000D_
جوئل اي. راس
_x000D_
ترجمة مجيد پسران قادر، عليرضا جباري، عباس كحالزاده
_x000D_
ويراستة عليرضا جباري
_x000D_
١٣٩٠، 600 ص، وزيري- شميز
_x000D_
شابك ٦-١٤٠٥-٠١-٩٦٤-٩٧٨
_x000D_
١٢٨٠٠ تومان
_x000D_
_x000D_
_x000D_
مديريت كيفيت فراگير (TQM) مجموعهاي از نظامها و فرايندهاي مديريتي است كه به كمك كاركنان توانمند مشترياني راضي پديد ميآورد و به كسب درآمد بيشتر و مصرف هزينة كمتر ميانجامد. از زمان انتشار ويراستهاي اول و دوم اين كتاب علاقه به مديريت كيفيت فراگير (TQM) و پذيرش آن در سراسر جهان شتاب گرفته است. هماكنون اين واقعيت با پذيرش گسترده روبهرو شده است كه كيفيت مطلوب كالاها و خدمات پيشنياز افزايش نقشهايي است كه در بازار داخلي و جهاني ايفا ميكنند.
_x000D_
دو ويراست نخست اين كتاب، در افزون بر ٢٠٠ دانشكده و دانشگاه، بسان مرجعي درسي با همين عنوان پذيرفته شده است. بسياري از سازمانها و مديران نيز از اين كتاب استفاده ميكنند و اين واقعيتها تشخيص فزايندة نياز به آموزش و پرورش مديريت در همة انواع سازمانها را نشان ميدهد. اين ويرايش (سوم) كاملاً تجديد نظر و بهروز شده و بسيار توسيع يافته است.
_x000D_
كتاب شامل ١٤ فصل با عنوانهاي مقدمهاي بر مديريت كيفيت فراگير؛ رهبري؛ اطلاعات و تحليل آن؛ طرحريزي راهبردي؛ نگرشي بر منابع انساني؛ مديريت فرايند؛ تمركز بر مشتري و بازار؛ ترازيابي؛ سازماندهي مديريت كيفيت فراگير؛ بهرهوري، كيفيت و بازمهندسي؛ هزينة كيفيت؛ ISO 9000 و ISO 14000: استانداردهاي جهاني كيفيت؛ نظرية قيدها؛ و موردپژوهي در شركت ويريفيلم است. در پايان كتاب پيوست و نمايه آورده شده است.
_x000D_
همچنین معرفی این کتاب در سایت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آمده است.
_x000D_